Träning på stranden

Igår hade Girls Wellness Academy med Emma Igelström release i Falkenberg på Skrea strand. Johanna skulle gå och undrade om inte jag skulle hänga på också. Det kan vara kul att träna för Emma Igelström tänkte jag och följde med. Också en skön tjuvstart inför höstens träning som för min del drar igång nästa vecka... 

Det var kul, sandigt och annorlunda träning. Bra komplement till min övriga träning som främst består av tyngdlyftning och yoga. Känns även skönt att veta att jag inte är helt ur form efter 10 veckors semester. Några muskler finns kvar och dessa har jag lite träningsvärk i idag. Jag hoppas den här träningsformen finns kvar nästa sommar för då kommer jag garanterat hänga på!

Girls Wellness Academy finns lite här och var samt de ordnar med träningshelger på olika platser. 

Kolla in HÄR om ni är intresserade. Jag hade mycket väl kunnat tänka mig en träningshelg med GWA! 


Kommentarer

Populära inlägg