Yay Monday

Nu går det undan och strax är det sommarlov. Här pågår planering och bokning av flygbiljetter till Sverige. 
Mia kommer att flyga tillsammans med mig och barnen till Sverige där möter hon upp Henry, hennes pojkvän, särbo eller hur de nu titulerar sig. De semester tillsammans i Sverige, Norge och Danmark under ca tre veckor. Sedan ansluter Mia till oss på västkusten där hon stannar tills vi åker hem till Hong Kong. 
Efter en del velande kommer Sam till Sverige den 9-23 juli, alltså de veckor vi sa från början. Han behöver åka till Singapore veckan innan för en konferens. 

I morse fick jag väcka två killar för att de skulle vara i tid till skolan. En del protester från båda över att behöva gå till skolan men sedan inga problem att lämna dem. 

Strax ska jag och Mia hämta dem. Jag tar Dorian till fotbollsträningen och Mia finns till hands beroende på vad Wilbur vill göra.

Ikväll kommer en familj och tittar på Whisky och jag tror att de även kommer att ta med honom till sig. 


Kommentarer

  1. Ni är alla efterlängtade, men hälsa särskilt till Mia o Henry att dom är välkomna.
    Hoppas att det har gått bra med Whisky det lilla trollet.
    KRAAAAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg