Bara drabbel och Dojs är frisk

Dorian är på benen igen och har bjudit på sina fina leenden varvat med ett ohyggligt dåligt humör där han skällt ut mig för jag vet inte vad. Han är frisk!

Jag har varit utanför dörren och träffade Lena och Sara på Uncle Russ, det var väl behövt. Jag kan erkänna att det börjar ta på mitt psyke att bara vara hemma och det värsta är att inte kunna vara fysiskt aktiv.
De där chokladbollarna som vi gjorde igår för Dorians skull ligger och skriker på mig att jag ska äta upp dem, så jag gör som de säger. Jag avskyr den här känslan att småäta och inte vara riktigt hungrig någon gång. Eftersom jag inte är aktivt så blir jag heller inte hungrig. Kanske kommer att behöva den där fettsugning trots allt.. Inte som andra som gör operationen främst för att ta bort fett utan jag får göra fettsugning på grund av operationen... Jag har visserligen sällan gjort som man ska eller saker i sin rätta ordning, hehe!

Ikväll blir det Indiskt till middag med min man.

Kommentarer

Populära inlägg