Rapport från sjukstugan

Jag och min minsta prins tillbringade även gårdagen i soffan. Dorian kollade Pingu och jag kollade Modern Family och Cougar Town. Fantastiskt bra att vi laddade upp med så många serier när vi var i Bangkok. Jag passade också på att titta på en Tummy Tuck Surgery på youtube. Jag har varit så himla nyfiken på hur de egentligen gör. Nu vet jag.

Wilbur och Sam hade en strålande dag i Central som bestod av glass, fotmassage och barhäng.

Wilbur är idag i skolan och går sin första heldag. Så igår fick jag förbereda den första och säkert inte den sista lunchlådan åt barnen.
Måndagar, onsdagar och fredagar kommer Wilbur att gå heldagar och ska då hämtas klockan 15.30.
Idag gör han också debut som blöjfri i skolan.

Dorian är piggare idag och har ätit och druckit bättre än de tidigare dagarna. Han ville prompt göra köttbullar med Mia idag och visade tydligt hur man ska rulla bollarna i handen. Tyvärr fanns det ingen köttfärs så vi fick göra chokladbollar istället.
Chokladbollar är ju farligt goda. Jag får med stor kraft och möda hålla mig borta från de som är kvar...





Kommentarer

Populära inlägg