Shopping shopping..

Luften här är bokstavligen skitdålig och nu är den sämre än sämst. Jag åkte därför igår och inhandlade ytterligare två stycken luftrenare i Tung Chung. En till master bedroom och en till vardagsrummet. Denna gången rekommenderade samma butik ett annat brand än vad de gjorde sist.
Smått beslutsångest och funderingar över om jag gjorde rätt val eller inte för den första maskinen jag köpte innan jag bara bestämde mig för att det bara är att köpa och sluta att fundera. Jag kan inget om luftrenare och kommer troligtvis aldrig få veta vilka som är bäst, så det finns ingen anledning för mig att stressa upp över detta.

Vår dammsugaren som vi inhandlade under värkarbete och invigde 30 mars 2010 har gjort sitt. En ny sådan fick det bli också.

Fruktansvärt tråkig shopping igår...

Kommentarer

Populära inlägg