Black Rain och besök av Angelica med barn

Första gången i år hade vi Black Rain storm. Den varade under tiden jag gick till gymmet..
Det var minst sagt en blöt förmiddag.

Det klarnade upp under eftermiddagen, Angelica med barn kom till oss och vi tillbringade eftermiddagen på stranden. Tor och Mia hämtade Wilbur på skolan medan vi andra åkte i förväg.

Galet mycket sandflugor. Undertiden jag smörjer in ena benet med ren gift hinner det andra benet bli svart av dessa minismå varelser som äter upp mig.  Otäcka jävlar det där.

Barnen smörjer jag med giftfritt medel och de verkar inte bli bitna som jag.

Massa vattenpölar att hopp i och fördelen i Hong Kong är att vi är ganska ensamma om dessa pölar. Det är få som vågar sig ut när det är mulet.

Vi åt middag på klubben och barnen har lekt fantastisk bra med varandra.



Kommentarer

  1. Skönt att höra att det är dåligt väder på andra sidan jorden också ;) Här är det oktober fortfarande ,det har det väl varit sedan, typ oktober :-(

    Motionshuset har ju LesMills "Body Balance" som är yoga-inspirerat men inte regelrätt yoga. Jag tror att Strandhälsan har rena yoga-klasser fast Motionshuset är ju bäst i stan ;) Dom har ju väldigt förmånliga sommarkort också! Kul om vi kunde ses när ni är hemma :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg