Lägenhetsvisningar och Farewell Party

Idag är det dags att kolla lägenheter igen. Det är i vanliga fall inte mitt stora intresse och här är det ännu mindre kul. Lägenheterna är långt ifrån stylade och fräscha med doft av kanelbullar som i Sverige. Lägenheterna är tomma förutom alla dammtussar som i vissa fall täcker golven som en heltäckningsmatta, här flyttstädas det inte när man lämnar. De är ungefär 100 grader stillastående luft eftersom ingen luftkonditionering har varit igång sedan de tidigare hyresgästerna lämnade.

En del lägenheter har så gräsliga planlösningar och/eller inbyggda möbler så jag undrar hur det tänker  även huvud taget. Dessa lägenheter hoppas jag slippa se. Jag använder samma mäklare som sist och hon vet vad jag gillar. Wish me luck!

Vart ska vi bo?
(headlandhomes)

Sam är iväg idag och ikväll på avtackning för flera i teamet, bland annat honom själv, som antingen lämnar kontoret Hong Kong eller lämnar företaget. So Long Carlsberg! 




Kommentarer

Populära inlägg