Vilken lång helg det här var

Vi har haft fullt upp med Farewell Party för Marlo med familj, Samuel har gjort en MRI (magnetröntgen) för sin axel, shoppat, tränat och badat.

Partyt var jättetrevligt och barnen sprang runt och lekte med varandra och de andra barnen i timmar. Vi kan nästa inte förstå att det är sant att jag och Sam kan mingla runt, umgås och prata med andra och barnen sköter sig själva utan några som helst fighter med varandra eller andra.  Det är sådan lättnad och det finns ingen som inte har gått igenom vad vi har gjort som någonsin kan förstå hur det är.

Hela helgen har med enkelhet flutit på. Sam åkte i lördags till Central för sin MRI och jag mötte upp honom i stan när han var klar. Barnen var hemma med Mia och glada över det. Dorian undrade om jag kommer tillbaka sedan, vilket jag lovade. Han sa också att jag fick äta lunch om jag blir hungrig. "Det gåj bja mamma".

När vi precis kommit tillbaka till DB med färjan ringde Dorian mig och undrade om vi kunde alla mötas upp och äta middag tillsammans. Vi möttes upp på NPlaza och fick en kväll tillsammans i sommarvärmen.

Sam tittade på den omtalade boxningsmatchen mellan Mayweather & Pacquiao i söndags och under tiden bakade jag Oopsies. Dorian bad även om att jag skulle baka fröknäcke, så så blev det. Eftermiddagen tillbringade vi i poolen. Helt fullpackat med folk! Nu är värmen och sommaren här. Och varmare blir det...

Cheers!


Kommentarer

Populära inlägg