Kalashelg och Ny vecka

Vi var på ett trevligt 50-kalas i lördags. Förut tyckte jag 50-åringar var gamla. Jag minns så väl när mina föräldrar hade sina 50-årskalas och på dessa var de bara gamla tanter och gubbar.  Men så är det inte längre!

Vi var hemma vid halv-tolv men det räckte för mig för att vara trött hela söndagen. Barnen tyckte det var som vanligt lämpligt att vakna klockan 6. Faktiskt trött även idag. La mig tidigt igår men Dorian tyckte vi hade sovit färdigt kl 05.20, för tidigt tyckte jag. Jag och mina barn har inte riktigt samma behov av sömn.

Barnen är i skolan och de fick visat sin far klassrummen som fortfarande är utsmyckade.

Samuel åker idag till Malaysia och kommer en på torsdag.

Jag har som vanligt en måndag, lämnat barnen, tagit en kaffe på UR, storhandlat i matbutiken och fixat ärenden som hämta paket på posten, betala räkningar och hämtat Samuels röntgenbilder. Här förvaras inget på sjukhusen.

I eftermiddag ska barnen till tandläkaren för sin årliga kontroll.

Önskar er en trevlig vecka!





Kommentarer

Populära inlägg