Sökes

Jag söker en expert som i sommar kan lära mig Mac. Jag avskyr att datorer in gör som jag vill och jag tror att jag är mest frustrerad över min egna okunskap. Jag kan inget och till och med mindre än så. Har inget tålamod när det kommer till datorer eller affärssytem. Fy bubblan för det där affärssystemet vi hade på den tiden jag jobbade. Förstod mig aldrig på det.

Har i alla tider oavsett märke av dator fått felmeddelande "error - unknown" i det flesta sammanhang. I olika inloggningssammanhang har mina lösenord eller användarnamn plötsligt slutat existera. Ja, det mest konstiga har jag nog varit med om. Datorer sägs vara ettor och nollor, men så är det inte. Finns inget logiskt med datorer, de lever sina egna liv.

Symaskiner är likadana... Läskiga maskiner.

Så den som kan och vill jobba extra i sommar - säg till! Som sagt vi snackar basic lärande (av datorer alltså - inte symaskiner).




Kommentarer

  1. Synd att det inte gällde symaskiner!
    Kram mamma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg