Bra första dag i skolan

Det gick jättebra i skolan för båda barnen som gick full dag idag. Skolan hade ringt om det hade varit så att de inte orkat. Dorian hade gråtit en skvätt när han upptäckte att jag inte var kvar och det hade sedan gått över. När jag hämtade honom var han sitt glada jag och det syntes inte ett spår av en tår. För Wilbur gick det också bra. Inte en tår i skolan, däremot började han gråta när han fick syn på mig.

Vi gick hem och åt lunch. Ingen av barnen ville sova så jag tog med Wilbur till poolen där han dök och simmade som en fisk. Vi träffade Lena vid poolen och det var trevligt att se henne igen.

Nu sover Wilbur gott,  Dorian är ute och leker och jag har fyllt i massor av papper som ska lämnas in till skolan. Dags att väcka Wilbur igen så han kommer i säng inatt.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg