Sam är här

Strax före klockan 01 igår hämtade jag Samuel vid en kolsvart station i Halmstad. Det är mörkt och läskigt här, så jag väntar i bilen sms:ade jag honom. Självklart var det inget annat en underbart att ha honom hos mig igen.

När barnen vaknat lyste det av lycka i deras ögon. Pappa!!

Vi tillbringade gårdagen i Falkenberg och började med att åka till blåbärsskogen. Wilbur har i år ändrat intresse från blåbär till skalbaggar och tömde ut sin hink med bär i Dorians hink för att sedan plocka skalbaggar istället.

Därefter åkte vi förbi vårat gamla hus och vi fick även komma in. -Wilburs hus, sa Wilbur som kände igen sig. Och jag kan inget annat än konstatera att köket är underbart i detta hus.

Vi sprang på Terese och Pelle på stan och sällskapade med dem undertiden de åt lunch och Dorian sov middag. Sedan var det ett besök på systembolaget och JAG fick visa legitimation!!

Idag har jag och Sam fixat med olika ärenden i stan  och varit och besökt våra kollegor på Carlsberg Sverige. Jättekul att träffas och jag tycker att det mesta är sig likt förutom att alla har flyttat runt och inte längre sitter där de brukar.


Kommentarer

Populära inlägg