Dag 1

Jag var visst ensam överens om att vi skulle sova hela natten. Dorian somnade i sitt rum klockan 20.00. Det var inga problem att lägga honom utan sa fint godnatt och somnade direkt. Wilbur la sig hos mig och somnade strax efter klockan 21 och jag strax därefter. Jag sov sååå gott och hårt när Dorian vaknade och då var klockan inte ens 22.. Sedan ville han inte somna om. Jag försökte med allt, la honom hos mig och Wilbur. Strök honom över huvudet. La tillbaka honom i sin säng. Jag la mig hos honom i hans rum. Han sparkade, gjorde kullerbyttor i sängen och var på strålande humör. Tillslut somnade han mellan mig och Wilbur i stora sängen. Klockan var då 2 och det dröjde kanske 20 minuter  så var Wilbur vaken istället. Jag gav honom sin Ipad och han satt med den i 2h i sängen innan han somnade om. Själv var jag i någon konstig dimma mellan vaket och sovande tillstånd undertiden. Vi sov i alla fall till klockan 9.

Idag har jag och Wilbur ordnat med alla räkningar samt fyllt på kylskåpet. Elen var i sista stund och skulle imorgon stängas av om det inte fick betalningen.

Kommentarer

Populära inlägg