Landat i SE och fullt upp med massor av leksaker

Igår morse landade vi på Landvetter där mormor & morfar hämtade oss. Resan gick bra och Wilbur skötte sig galant hela vägen. Det var galet mycket folk vid incheckningen och kön minskade inte så tillslut gick jag till Business incheckningsdisken där det inte var någon kö alls och fick oss incheckade där istället. Det är som tidigare nämnt CNY och det blir minst sagt ganska kaotisk när 1 miljard Kineser är lediga och är på språng..

Wilbur somnade direkt vi kom på planet och sov sedan non-stop i 7,5 h. Vi skulle lyfta klockan 12.40 men blev 40 minuter sena (återigen på grund av CNY) men landade i tid i Frankfurt.

Wilbur är på strålande humör och leker med alla leksaker som mormor och morfar sparat från min och min brors barndom. Det är ett antal kartonger som packas upp med bilar, dockor och diverse saker och med ett jätteleende på Wilburs läppar. Rena julafton för honom.

Igår kom min bror Marcus och hämtade honom för att leka med kusinerna Amelie och Amanda. Återigen en jätteglad Wilbur som har längtat sååå efter dessa tjejer. Han tog Marcus i handen, tittade på mig, log  och sa: -Mamma, jag kommer tillbaka sen. Hej då!

Själv har jag lunchat med min barndomskompis Kristina som även hämtade mig på kvällen och vi träffade ytterligare några kompisar över en fika. Kul att få möjligheten att träffa alla!

Grymt trött somnade jag gott igår kväll efter att mycket långt dygn och lite sömn. Klockan 02.39 väckte Wilbur mig och tyckte det var dags att gå ner till de roliga bilarna.. Jag höll inte med om att det var en bra idé. Han var vaken till klockan 5 för att sedan återigen vakna klockan 07.30. Han tassade då upp, drog undan gardinen och utbrast glatt -Mamma, det är ljust! Det är morgon nu! Mmm, svarade jag, gå du upp till mormor.. Zzzz.. Fast jag somnade inte om och gick upp strax efter. Känner mig ganska väck i huvudet idag.



Kommentarer

Populära inlägg