Morgonkaffe med Lena och Lunch med Angelica + kids

Kallt, kallt, kallt.. Inte nog med att det är kallt, det har även regnat isbitar idag och jag har varit stelfrusen hela dagen. Skulle någon ha kastat något hårt på mig hade jag nog gått i tusen bitar, som en isbit som kastas i marken.

Barnen har varit i skolan och Wilbur hade lång dag. Jag fikade med Lena på förmiddagen och hämtade sedan Dorian och vi bjöd med oss Angelica med barn hem till oss på lunch. Dorian var supernöjd och lekte fantastiskt bra med Tor.

Jag hämtade Wilbur när han var färdig i skolan och han ville ha pizza, så vi gick direkt till pizzerian. Han var pratglad och tjattrade på om det mesta.

Vi hyrde film och köpte lite gott som vi smaskade på efter middagen. Nu sover de båda gott i min säng och där får de gärna ligga kvar. Det blir varmt och gott för mig att krypa ner mellan dessa två värmeelement.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg