En svag längtan efter kyla..

Jag har en underlig längtan efter höst och svalare väder. Det är inte likt mig och jag vet att när det väl blir kallt så kommer jag konstant frysa och tycka att det är värsta tortyren och undra hur jag kunde längta efter den..

Efter ett bra pass på gymmet igår åkte Sam och jag till stan. Vi har inte gjort en lördag i Soho sedan innan semestern i Sverige. Självklart åkte vi till samma ställe som alltid, Lotus. De hade bytte meny och jag måste säga att de nu har världens godaste ceasar sallad. Den är helt i min smak med grillad kyckling, mycket bacon, ett pocherad ägg (stor favorit) och mycket dressing.

Därefter blev det inköp för garderoben. En ny vinterjacka, en bikini och ett par svarta pumps. En minst sagt lite lustig mix av kläder...

Som sagt jag längtar till att få krypa in i min nya jacka samtidigt som jag ser fram mot att gå till poolen imorgon. Kluvet.

Önskar er en trevlig söndag! Har förstått att ni har ljuvligt höstväder, ut och njut!

Kommentarer

Populära inlägg