Weekend

För egen del blev det ett bra slut på veckan. I lördags gick jag och Sam till Mui Wo. Väl behövlig skitjobbig helvetes promenad. Det som inte dödar härdar och en nära döden upplevelse var precis vad jag behövde för att ta mig ur den negativa spiralen jag hamnat i. Nu ska jag egentligen göra mig lustig över döden, igår var det en hund som dog på vägen upp för berget. Hundägaren fick begrava den på plats.. 

Lördag kväll var det "Girls night out". Vi var några tjejer som träffades över ett glas bubbel och middag på Norra Plazan. Supertrevligt och även det väl behövligt för mig att komma ut lite.

Killarna hade grabbkväll och de var minst lika glada över att få ha det. 

Sjukstugan har vi fortfarande. Dorian fick feber i lördags eftermiddag och Sam låg kass hela söndagen. 
Sjuklingarna fick vara hemma i söndags och jag och Wilbur fick en underbar dag vid poolen. Vi hade de så lugnt och mysigt. Var i vattnet i nästan fem timmar så det var en rejält skrynklig kille som kom upp. Solen gassade på bra också så vi båda var ganska röda efteråt.. Min näsa ska vi inte tala..


Kommentarer

Populära inlägg