Varmast

Fortfarande jätte varm. Jag hämtade Dorian på skolan och gick direkt till poolen där det enbart var en handfull människor. Det är till och med för varmt för att vara vid poolen. Vattnet svalkar inte och det går inte att gå barfota för då bränner man fötterna.

Ett par timmar räckte och sedan var det skönt att komma hem till vårt svala hus. Tänk att jag kan tycka att det är skönt med ett svalt hus..  Nu vet jag inte om min omgivning hade tyckt det var svalt hos oss, allt är ju relativt... (skratt)

Jag har en näsa som konstant rinner, mår för övrigt bra från min förkylning och har sett fram mot ett yoga pass i morgon förmiddag. Men det är inte det lättaste att stå härs och tvärs, hit och dit med alla kroppsdelarna och samtidigt ha en näsa som forsar. Får bli gymmet istället.

Snart kommer Sam hem från Laos.

Jag längtar till sängen, värmen tar på krafterna och det ska bli så skönt att någon annan tar barnen i morgon på morgonen.

Dorian som har sin pappa som favorit somnade gott med vetskapen om att pappa är hemma när han vaknar. Det sista han sa var;
 -Mamma, i morgon när jag vaknar ska jag gå in till pappa och klappa honom på armen så han vaknar.

<3



Kommentarer

Populära inlägg