When nothing goes right - go left!

God eftermiddag/kväll,

Vilken dag, vilken vecka och i morgon är det äntligen fredag och förhoppningsvis kommer min man hem. Inte helt säkert.. Min kompis Lena vars man är pilot kör just nu Nepal-rutten (HK-Dacca-Kathmandu-HK) och Sam skulle alltså åka med honom från Kathmandu till Hong Kong. Nu har Lena meddelat mig att hennes karl är fast i Dacca på grund av tekniska fel på planet. Han har dock även sagt att han kommer hem i natt, fast inte den tiden som Sam ska landa.  Så jag vet inte riktigt om Sam kommer eller inte..

Wilbur kom hem från skolan i eftermiddags och var lite hängig. Under kvällen bröt han ihop, ville sova och hade ont. Det visade sig att parveln hade feber.. Nu ligger han och sussar gott i min säng och det blir ingen skola för honom i morgon.

Dorian vår lille solstråle har varit på gott humör idag! Vi var i eftermiddags en sväng till poolen och han har i kväll suttit så snällt i soffan medans jag lagat mat. Där gav jag honom en kiwi..
Han tycker jättemycket om kiwi och efter en kiwi ville han ha en till. Sedan kom Mia till mig och sa att Dorian blöder!
Han hade fått en massa små sår på sin små söta läppar av syran i kiwisarna.. Ajajaj, vad sådant svider.  Jag kan få blåsor som gör så ont så ont av både kiwi och ananas..

Sedan kunde han inte äta sin middag för saltet i maten sved så på läpparna... Hans favoritmat - lax med hollandaisesås.  Sedan gjorde det jätteont av tandkrämen när jag borstade tänderna på honom.. Sedan kunde han inte somna med nappen för det gjorde så ont att suga på den..

Det går bra för mig..

*SMILE*

Kommentarer

  1. Stackars små killar o även mamman. Kivi är en frukt som många är allergiska mot.
    Kram till er alla och hoppas ni får sova gott inatt.
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Fy fan för din vecka rent av!! Gå o lägg dig o vakna på måndag😂

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg