Varmt

En trött mamma och två trötta barn efter en lång och härlig dag tillsammans. Som jag skrev i tidigare inlägg har det varit galet varmt idag. Bästa platsen hade så klart varit poolen men jag vågar inte själv ta båda barnen dit. Inte ens vår egna pool.

Så vi har varit hemma, tittat film, städat balkongen, taget en tur med scootrarna, lunchat, gått promenad, tittat fiskar och sköldpaddor, fullt på med vätska, lekt i playroom och promenerat hem. Eller rättare sagt, jag och Wilbur promenerade och Dorian red på min rygg. Svetten har runnit på grabbarna i denna hetta.

Nu hoppas jag vi alla sover gott i natt!



Tillsammans

Städar balkongen


På promenad i Siena Park
Tittar fiskar

Tittar fiskar och sköldpaddor

Fyller på med vätska.
Wilbur -"Mormor säger att vi ska dricka mycket när det är varmt"

Siena Park

Svettigt

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg