Fotokurs och Tennis


Det var riktigt kul att gå på fotokursen igår. Det bästa var nog att få gå iväg själv och få utvecklas inom något. Jag lärde mig väl egentligen inte så mycket nytt och han som höll i det hade ganska dålig presentationsteknik. Han var snäll och trevlig och mycket duktig fotograf, så det var ändå inspirerande.

Läxan till nästa vecka är att ta ett porträtt. Jag har ett jättefint på Wilbur som jag skickade in till gårdagens inlämning då motivet var frivilligt. Vilket är ett väldigt bra kort och som hade kunnat användas för nästa vecka. Men man får inte skicka samma kort två gånger! Inget fusk här inte.




Det blir i stället ett kort som jag tog i somras på barnes syssling och jag hoppas hitta någon att fota så jag även har ett nytaget kort..


Idag har barnen varit på sin första tennislektion. De spelar i en grupp med totalt fem stycken barn. Båda imponerade stort och framförallt Wilbur som träffade de flesta bollarna. Superkul att titta på dem och underbart att ha dem i samma klass. Dorian kunde vara i en grupp för yngre barn men han vill inte.

Min kusin kommer nog att i sommar få ta upp sina gamla talang som tränare igen..




Kommentarer

  1. så roligt att dom gillar tennis, vi har en tennisbana nära stugan.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg