Bangkok

Då är vi här!

Landade igår helt enligt plan. Köer in till stan och långtråkig taxitur. Dorian passade på att sova. 

Vi bor på Royal President och blev uppgraderade till Penthouse, två stora rum, båda ensuit, samt vardagsrum och kök mellan rummen och en stor terass. 



Vi åt både igår och ikväll på en favvo restaurang där jag och Sam varit tidigare. Ikväll kom vi tillbaka och direkt kom en kille fram med mitt kreditkort(!) Jag hade uppenbarligen glömt kortet igår när jag betalade. Jag har inte ens märkt att jag inte hade kortet.. Jaja, så går det när ansvarigt att betala helt plötsligt hamnade på Fru Johansson. Sådantdär att betala är inte min grej (skratt). Idag var ordningen återställd, Sam betalade. 

Klart roligast enligt barnen - åka Tuktuk! 


Skål! 



Glada barn!



Och jag är här!

Idag har vi fiskat. Mer om det i nästa inlägg. 

Glad Påsk från oss 🐣

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg