TinyTots lagfoto - Snart Thailand

I måndags gjorde Dorian sin sista fotbollsträning med Tinytots. Idag ska han testa Dragons football club. De spelar utomhus och är en klubb med spelare i alla åldrar. De har större fokus på ren fotbollsträning medan Tinytots haft mer hopp och lek. Han är ser mycket fram mot att börja spela med de stora killarna och vi har räknad ned för varje träning han har haft kvar med Tinytots. Han har briljerat på träningarna och tycker det är jättekul att spela. Tre mål gjorde han på träningen i måndags och är helt redo för nästa steg.  Även jag ser fram mot detta. Jag gillar att vara med och se på när de tränar och det är nervkittlande när Dorian dribblar mot mål, skott och... Mååål!


Tinytots lagfoto
Tinytots lagfoto - Silly face
Igår åkte jag till stan. Behöver förnya min garderob men hittar inget jag vill ha. Det ska vara bekvämt, snyggt, passa, inte för varmt och inte för kallt, inte för tight, inte för löst, vill inte ha kläder som kliar, skaver eller annat obehag, inte för dyrt men ingen dålig kvalitet. Det finns inte.

Nu packar jag för Thailand istället. Kjol, shorts, linnen och T-shirt, badkläder och solglasögon. Done.

Vi reser på fredag till Bangkok där vi stannar i två dagar. Lördag blir det fiske och söndag sightseeing i Bangkok. Måndag hämtas vi av en chaufför från hotellet vi bokat i Hua Hin och har en tre timmars bilfärd tills vi är framme i Hua Hin. Hemresa den 4:e april.



Kommentarer

Populära inlägg