Samuel igen

Idag skriver Samuel igen, Sara har ännu inte fungerande internet i stugan då Telia tycks ha tagit semester från att koppla in tjänsten.

Sara, ungarna och Mia har det bra på västkusten. Ungarna leker med mormor, morfar, kusinerna och studsmattan, är uppe sent och sover länge på morgnarna. De har bra sommarlov tycks det, skönt! Jag ansluter om två veckor och ser fram emot att träffa familjen, göra inget, grilla, äta knäckebröd, träffa vänner och ta med skitungarna till blåbärsskogen.

Våren har varit intensiv, mycket resande och massor att göra nu veckorna före semestern. Jag räknade ut att jag varit på 46 flighter hittills i år... I eftermiddag ska jag till Ho Chi Minh City (gamla Saigon) och nästa vecka Vientiane igen.

Kommentarer

  1. Tjena Sam
    Bra jobbat med 46 flighter. För min egen del har semestern just tagit slut. Det blev 6 flighter och 2 båtfärder. Vi var i (och övernattade i) Milano, Aten och på vulkanön Santorini.
    Ser fram emot att ses i mitten av augusti!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg