Då har det vridit till sig igen

Efter dryga veckan med smärta vid svanskotan hade jag idag tid hos min osteopat för att se om detta var ett tecken på att bäckenebenet återigen vridit sig. Och så var det..

Det är bara ett par veckor sedan jag reflekterade över att jag faktiskt inte längre har ont i svanskotan, smärta glöms ju bort i samma ögonblick den försvinner. Men det skulle jag inte tänkt för här är den igen. 

Den här gången tog jag tag i problemet i tid och hoppas det blir bra snart igen. Jag har ytterligare ett besök hos Hanna på onsdag.

Efter osteopatbesöket var det raka vägen hem för att baka 50 stycken chokladbollar. Dorian och Wilbur har "special snack" imorgon där de ska bjuda sina klasskompisar på något. I brevet från skolan står det att de ska bjuda på något hälsosamt som tex kex, torkad frukt eller cup-cakes. Jag delar inte riktigt skolans uppfattning om vad som är hälsosamt men tycker att chokladbollar är ok. Mycket smör, raw cacao, kokossocker istället för vanligt socker och havregryn samt rullade i kokosflingor. 

Idag kom Sam hem från Kuala Lumpur. Nästa resa dit blir i maj och då tänker jag följa med.

Dojs har fått sitt hår klippt, så nu har jag tre stiliga grabbar hemma.



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg