Varmt eller kallt?

Vi fick en underbar morgonpromenad till skolan idag. Solen stack fram lite mellan de tjocka tunga vattenångorna och barnen var på gott humör.

Wilbur frågade Dorian om han ville äta lunch med honom idag. Han lovade att passa honom och sa att då kan de prata svenska med varandra, hehe. Han vet allt om att de har ett eget språk som få andra förstår.

Jag var på ytterligare behandling för mitt bäckenben som nu är mer ok. Den här gången var det mer fokus på min nacke som hoppat ur le lite grann. Skulle vara bra om min man skolade om sig till osteopat..

När jag var klar med behandlingen hade de tunga tjocka vattenångorna klumpat i hop sig mer och vi hade en märklig blandning mellan varmt, kallt, fuktigt, grått och klibbigt.

Ikväll ska jag till skolan på Montessori Evening, den här gången går de igenom hur de lär ut matte.

Kommentarer

  1. Har du en krabba på huvudet Wilbur?
    Kram till er båda från mormor

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg