Möte i TC och klippning av W

Wilbur studsade som en kalv på grönbete till skolan idag. Dorian var ok, lite svajig i humöret men inga större utbrott.

Jag träffade Angelica, Strumpan och Buffa i Tung Chung. Jag är Strumpans BFF och målar alltid hennes naglar när vi ses. Idag blev det rosa naglar.

För första gången på jag vet inte hur många månader har jag fyllt på med några nya plagg i garderoben. Till min mans stora glädje har jag inget intresse för shopping längre. Inte här i alla fall. Gillar bara mina butiker i Bollebygd, Falkenberg och Halmstad.

På torsdag är det skolfotografering så idag har Wilbur fått klippa sig. Skönt att bli av med den hemska frisyren han fick sist. Nu är han snyggare än snyggast. På onsdag är det Dorians tur. Sedan kommer det bli ännu svårare att se skillnad på dem. Samma frisyr och korthåriga båda två.




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg