Friiiday

Första skolveckan är avklarad och det firades med att barnen fick efter skolan gå till leksaksaffären och välja varsin leksak.  Det har varit belöningar varje dag här, hehe.

Det har varit tuffa lämningar med Dorian men det går bättre och bättre. Han är galet nervös över själva separationen men slutar gråta några minutrar efter att jag lämnat.

Både Wilbur och Dorian har fått mycket bra fröknar som jag har god kontakt med och får en uppdatering dagligen över hur det går.

Dorian och frök Camille har kommit överens om att på måndag är det heldag.

Jag tror att det kommer att vara fortsatt jobbigt vid lämningen men jag är helt övertygad om att Dorian har kul i skolan. Ibland försäger han sig lite och berättar med ett leende och stor entusiasm vad han har gjort i skolan. Sedan kommer han på sig och säger att skolan är boring..

Wilbur fungerar galant. Han har sin bästa kompis Jorel i sin klass och det hjälper så klart.

Nu tar vi helg! Jag är helt slut och skulle helst bara vilja slänga upp fötterna i soffan och kolla på TV.
Men, så fungerar det inte här, hehe.

Någon dag ska jag i detalj förklara vad jag gör om dagarna. Har fått frågan från lite olika håll i somras om vad jag gör om dagarna, eller VAD GÖÖÖR DU EGENTLIGEN HELA DAGARNA, SARA?!

Cheers!





Kommentarer

Populära inlägg