Projektmöte - Fotografering

Ja, nu förstår ni att livet som hemmafru inte handlar om att sitta hemma och pilla sig i naveln.

Idag har jag haft "projektmöte" med en kompis i DB. Utöver allt annat jag gör lägger jag till ytterligare uppgifter i min vardag. En så länge spånas och testas här. Återkommer med detaljer när vi är redo för det.

Fotografering är ett annat intresse. Idag har jag övat på att ta stadskort. Det är svårt! Höghusen ser ut att falla vilken sekund som helst. Alla korten är raderade...

Har även lyckats få det som jag vill med bildbehandlingen. Sällan jag lyckas få ordning på mjukvara med idag gick det. Yay!

Och.. En av mina bilder jag tog i Thailand har Marriot vacation club kontaktat mig om och frågat om de får  använda för egen del.

Nu tar vi helg!

Imorgon, besök från Sverige!  Min bardomsväns man har vägarna förbi Hong Kong.  Mer om det i nästa inlägg.

Middagsinspo:

Idag äter vi rester..

Cheers!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg