Sovit gott, ätit bra och lekt en massor.

Så hände något som jag tror aldrig har hänt. Killarna sov 12 h, båda två! Jag fick imorse smyga ut för att gå på mitt yoga pass som började klockan 9.  Aldrig tidigare har jag varit uppe innan någon av barnen.

Skönt att vara igång med yogan igen. Kommer säkert känna av detta imorgon och ännu mer i övermorgon..

Idag lagade jag morfars köttbullar till middag. Dorian sken upp efter första tuggan och sa att de var jättegoda! Han åt två stora portioner och Wilbur åt tre portioner. Wilbur som senaste tiden inte velat äta varken lunch eller middag.. Vilket bra betyg!

"Har morfar varit här och lämnat köttbullarna och sedan åkt tillbaka till stugan?" undrade Dorian.

Eftermiddagen tillbringade vi i Playroom och i Siena Park. Vi hade bestämt lekträff med Luke, en klasskompis till Dorian. De tre killarna lekte i flera timmar tillsammans. Vi hade hela playroom för oss själva de första timmarna eftersom alla andra barn är i skolan. När dessa slutat och droppar in blir det helt hysteriskt jobbigt med barn överallt och en förskräcklig ljudnivå. Då gick vi ut! Det regnade lite lätt men Luke och hans mamma Christine är från Australien och de är liksom vi vattentåliga.

Kommentarer

Populära inlägg