Fredag

Jag var inbjuden till Wilburs klass för att fira hans födelsedag. Med mig hade jag fruktsallad med grädde och några kort som jag visade för klassen då Wilbur var liten. Vår dator kraschade mindre lägligt i måndags då jag skulle välja ut kort för att framkalla till dagen. Samuel var inte hemma och kunde hjälpa mig så det var bara att leta fram de få kort som vi har utskrivna. Eftersom jag aldrig har tagit tag i det hör med fotoalbum så hade vi fem stycken kort att välja på. Varav ett är ett tack kort från Alicia när hon fyllde två. Det blev kanonbra att ta med och jag kunde också visa Wilburs kompisar.
Johanna, återigen tack för din hjälp!
Alla barn förutom Wilbur åt av fruktsalladen. Han har av någon anledning bestämt sig för att aldrig äta i skolan. Fröken kom även med juice som han annars älskar att dricka men skulle inte dricka i skolan. Däremot frågade han mig lite diskret när lektionen var över om han kunde få ta med sig juicen. Spring och lägg den i min väska sa jag och det gjorde han.
När skolan var slut ville han direkt sätta sig under parasollen på Plazan och äta upp fruktsalladen som var över.


















Kommentarer

Populära inlägg