Tsing Yi

Jag började dagen med en härlig löprunda. Det var ganska dimmigt och blåste en del så jag passade på att springa på morgonkvisten innan det blev för varmt. Det kändes tiktigt skönt att springa idag. Barnen leker alltid bra tillsammans med varandra och Mia på måndagmornar då de inte sett henne på hela söndagen.
Sedan tog jag Dorian och handlade det som jag hade glömt igår och Mia tog Wilbur som åkte scooter på lekplatsen.

Båda barnen har varit i skolan och under tiden de var där åkte jag till Tsing Yi mall. Jag var ute efter shorts och träningskläder till mig och byxor till Dorian. Jag kom hem med ett par nya solglasögon och långbyxor till mig.
Jag åkte från Tsing Yi till plazan och köpte mig en Flu Fighter (juice), det är många sjuka i DB så det känns bra med lite extra vitaminer. Bokade in mig på en anti age facial lift, som jag ska göra på onsdag. Jag har sett att andra i min ålder är rynkiga så det är väl dags att börja med behandlingar nu, hehe!
Sedan gick jag till Nplazan och köpte ett bar byxor till Dorian, som Wilbur la beslag på direkt jag kom hem.

Vi har jätte stora hästar på Nplazan som ofta är ute på promenad.
Nya solglasögon!

 

Kommentarer

Populära inlägg