Wilbur tre år!

Idag fyller vår älskade skatt tre år! Det firades i förmiddags med familjen och onkel Teo med paket, pannkakstårta och fruktsallad med grädde. Farmor & Göte och mormor & morfar har skickat hit paket och det var många uppskattade saker han fick. Han har pysslat med klistermärksboken under hela regniga dagen och när vi skulle gå ner till Plazan för att äta middag skulle de nya kalsongerna och de nya byxorna på.
Tack för paketen!

Det är helt otroligt att det är tre år sedan som vårat liv ändrades totalt. Den här dagen då jag fick uppleva den största lyckan och kärleken någonsin, något som är helt obeskrivlig med ord. Jag minns att jag kunde inte sluta titta på honom för jag tyckte han var det finaste jag någonsin sett.

Han har under sina tre år hunnit med en hel del, bott i två hus i Falkenberg, blivit storebror, åkt till Stockholm några gånger, seglat till Sandhamn, börjat på förskola, slutat på förskola, flyttat till Hong Kong, börjat skolan, semestrat i Sverige, lärt sig prata och förstå svenska, engelska och förstår mandarin.
Det han tycker om mest för tillfället är bil-,flygplans- och tågkrascher. Allt från att titta på filmer på youtube till att själv rada upp alla sina bilar i ett perfekt led för att sedan ta en bil i taget och krascha in i väggen eller i de andra bilarna...

Han verkar nöjd med dagen och sover nu gott i vår säng!

Grattis vår fina älskade skatt på födelsedagen!













Kommentarer

Populära inlägg