Lediga - Yoga med champions - Lunch med BFF

Eftersom 1 maj inträffade en söndag får vi vara lediga i dag i stället. Är ju helt rimligt att finns det en avsatt dag som är just för arbetare så ska de så klart ha en dag ledigt. Även jag fick lite ledigt då Sam insisterade på att jag skulle träna Bikram på förmiddagen. Idag var det en gästinstruktör som höll i passet, en champions of champions. Även ChauKei, som jag tränar ofta för och som är ägaren till studion är en champion. Fantastiskt kul att få träna för dessa duktiga och trevliga instruktörer! De har tillsammans sonen Osiris (sällan jag reagerar på föräldrars val av namn till sina barn, men detta är lika coolt som Wilbur och Dorian måste jag säga och jag antar att de liksom vi har en historia bakom namnvalet) som är skolkompis med Wilbur och Dorian.

Vi åt lunch med Wilburs första riktiga bästa kompis Marlo och hans familj. De bor numera i Holland och är här några dagar innan de åker vidare till Bali. Träffade dem även igår då de samlade sina kompisar för en BBQ. Lite kallt och blåsigt så vi stannade inte så länge igår. Idag fick vi en blandad kompott med en gnutta sol, droppar regn och ösregn. I alla fall varmt så vi tryckte ihop oss under ett parasoll.

Nu är jag skönt dränerad efter att imorse ha tappat mig på 100 liter svett. Barnen och Sam spelar backgammon och strax ett glas vin och foie gras till det.

Ps. Nu kommer jag vara mer förvirrad än vanligt när veckan startar med en söndag... Hmm.

Ps.2 Det där med att äta flera mål mat om dagen är ju riktigt skit.. Får se hur länge de här experimentet håller.

Kommentarer

  1. Vi fick ingen extradag för att 1:a maj var en söndag!
    KRAAAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg