Dirty Dancing - Sam till Laos

Igår var jag och Sam på Dirty Dancing Musical. Den var superbra! Jag har nog sett filmen 400 gånger. Det var liksom en grej när vi var 16 år att nästan varje helg titta på Dirty Dancing hemma hos min kompis Johanna i Olsfors. Haha, det var tider det!
Kl 15 började föreställningen och det passade oss småbarnsföräldrar mycket bra och vi avslutade kvällen men en fantastisk god middag. Vi fick den godaste carpaccio jag någonsin ätit. Till varmrätt åt jag känguru och till efterrätt åt jag en chocolate tasting platter for two... Mmm, mycket gott!

Idag hade Sam barnen under förmiddagen medans jag lagade lunch och middag. Strax efter lunch åkte han till Laos och blir borta tills på fredag

I veckan är det fullt upp med allt som behöver fixas innan Mia åker på semester i två veckor. Hua, hur ska vi klara oss?!










Kommentarer

Populära inlägg