Måndag igen

Idag har jag börjat min nya hardcore träning. Tunga vikter i grabbrummet på gymet, få repetitioner, fem stycken övningar. Nu ska det spinkiga dallret bort!
Jag och Sam körde ett pass i morse innan han packade väskorna till Kina och jag hade en fancy playdate med Allison. Fantastiskt vad lång en förmiddag är sedan vi skaffade barn.

Allison är gift med Paul som är kollega med Sam. De har två flickor i samma ålder som Wilbur och Dorian. De båda är från Yorkshire och pratar en engelska som nästan ingen förstår. Inte ens engelsmännen förstår vad de säger. Sam förstår såklart och han är nog den enda som inte är från Yorkshire som gör det. Så människor från Yorkshire kan helt enkelt bara gifta sig med varandra om de vill kunna göra sig förstådda.
Jag löser problemet genom att själv prata hela tiden, haha!

Äntligen har skolan börjat igen efter två veckors lov. Dorian fick visserligen vara hemma med mig idag för att säkra att han blir riktigt bra. Imorgon tar han sista dosen antibiotika. Vi gick på en betala-räkningar-runda och sedan hämtade vi en glad och självsäker Wilbur från skolan.



Kommentarer

  1. Gullpluttar
    Kram momo

    SvaraRadera
  2. Så otroligt söta o fina era pojkar är. Kram Famo

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg