Misslyckat försök

I morse vinkade vi alla av farfar som tog sina väskor och åkte till Kina. Han kommer tillbaka på fredag igen.
Jag sprang till gymmet och körde för första gången på en månad konditionsträning på älgen. Jag hostar och snyter mig fortfarande och vad jag har förstått på andra så är det så det är den första tiden i Hong Kong. Kroppen behöver tid för att acklimatisera sig till alla föroreningar här.

Efter att jag lämnat Wilbur på skolan åkte jag till Central med min tavla som jag fick av Samuel. Äntligen skulle jag fixa en ram till den. Jag yrade runt bland gatorna i Mid-Level och hittade inte alla glasmästerier som jag så många gånger gått förbi. Smått frustrerad med en tavla i handen i 27 graders värme med miljoner människor runt omkring mig gav jag tillslut upp. Jag insåg att de måste haft stängt just idag och därför hittade jag ingen av dem.
Jag tog båten hem igen för jag kunde inte göra så mycket med tavlan i handen som jag absolut inte ville få förstörd.

Jag åkte hem till mina underbara barn istället!
Imorgon kommer min underbara man hem också!











Kommentarer

Populära inlägg