Fullt upp

Nu har vi fullt upp med att få saker klart innan Mia åker på semester.

I förmiddags träffade vi Nina som kommer att vikariera en del av tiden som Mia är i väg. Hennes arbetsgivare reser mycket så hon har en del tid över. Tisdagar och fredagar jobbar hon för en annan familj så dessa dagar vet jag att vi inte kommer att få hjälp.

I eftermiddag är jag på ansiktsbehandling.

Imorgon förmiddag har jag yoga. Eftermiddagen har jag Dorian och Mia lagar mat åt oss. Bland annat hennes världens godaste vårrullar som hon fryser in och vi kan ha senare.

Onsdag förmiddag har vi klippning för Wilbur. På lördag ska han fotas hos en modellagentur. Jag skickade in en ansökan och fick snabbt svar att han såg mycket trevlig ut och att de gärna vill ha med honom. Så nu ska här tjänas pengar!

Onsdag eftermiddag ska jag fixa mina händer och fötter. Nya fina naglar ska det bli.

Torsdag ska jag och Wilbur träffa Diana hemma hos henne. Eftermiddagen har jag Dorian och Mia fortsätter med matförberedelser.

Fredag förmiddag har jag yoga och eftermiddagen fri för eventuella oförutsedda saker som behöver ordnas med.

Fredag kväll kommer Sam hem!

Lördag har vi photo shoot och söndag åker Mia.

Och nej, jag har inte glömt Samuels födelsedag på onsdag. Eftersom han inte kommer att vara hemma då passade vi på att fira honom i fredags då även hans pappa var här.

Kommentarer

Populära inlägg