Skiten försvinner inte

Bokstavligt talat.
Sam ligger fortfarande dålig på hotellet i Kina. Han har på ett dygn tappat 3 kg och det är inte så bra. En kollega kom med medicin åt honom idag och nu hoppas jag att det stabiliseras till i morgon och att han kan åka hem på fredag. Annars uppsöker han läkare imorgon.

Dorian har fått tillbaka sin feber. Han vaknade efter sin middagsnap med 39,3 grader, vilket inte är något vidare. Han avslutade sin antibiotika kur igår och borde vara frisk nu. Jag har pratat med hans läkare och har han fortfarande feber imorgon ska vi träffa henne. Han piggnade på sig under eftermiddagen men vid kl 19 hade han återigen feber.

Två trötta barn somnade strax efter kl 19 och jag får se till att själv somna strax då jag inte vet hur natten kommer att bli eller när morgonen vaknar..
-Mamma, inte mörkt! brukar Wilbur komma in till mig om mornarna och samtidigt dra undan gardinerna...

Kommentarer

Populära inlägg