Messy Play

Härligt att dagen börjar kl 5.30 så jag kan maximera den vakna tiden så mycket som möjligt. Det är inget roligt att sova bort sitt liv. Och jag tror heller inte längre att vi sover bort en tredjedel av livet. Den Jöns som kom på det kan inte ha haft egna barn..

Jag hann med en löprunda innan jag och Wilbur gick till Diana för en playdate. Vi skulle vara där först kl 8.30 så det fanns gott om tid.
Jag fick mycket gott kaffe av henne. Vi var båda överens att kaffe i Hong Kong är både dyrt och inger vidare gott. De hade investerat i en espresso maskin, en sådan som de flesta har idag med små kapslar med kaffe, och det var riktigt gott. De har också hemleverans av kaffet. Deras maskin var liten, till och med så liten att den skulle få plats i vårt kök! Jag skulle vilja ha en...

Sedan gick vi vidare på "Messy Play". Det är några som ordnat för barnen med hinkar med gegga/slime och vatten som de kan leka med. Vi hade fått en free trial lesson idag som kostade 150HKD.. ? De hade kul i alla fall och vi hade två trötta barn på vägen hem.

Mia har idag ordnat med en ny vikarie för henne. En som kan komma varje dag mellan kl 7-18. Super bra!

Sedan gav Mia mig ledigt i eftermiddag! Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Landar strax med båten i Central och sedan får vi se hur det slutar.

Over and Out!

Kommentarer

  1. Hej Sara
    Ingen har berättat för mig att du driver den här förträffliga bloggen, men nu har jag hittat den och ska läsa ikapp.
    Ha det bra så länge,
    /Jens

    SvaraRadera
  2. Hej Jens,

    Vad kul att du vill följa oss.
    Välkommen hit!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg