Söndag och Sam till Vietnam

Sam åkte strax efter lunch igår till Vietnam. Jag, barnen och farfar var kvar i ett soligt DB. Grabbarna var trötta och sov middag i nästan tre timmar och jag fick en lugn och skön eftermiddag.
När alla vaknat gick vi till NPlaza och köpte mat. Jag fick också en fin blomma av farfar och ett par öl som vi drack undertiden barnen sprang omkring och lekte. Det var massor av människor och alla var lika glada över att äntligen få slippa regnet.

Lustigt var att jag fick ett sms av Diana, som jag inte sett sedan i november. Jag har tänkt på henne senaste veckan och inte hört av mig eftersom vi ändå varit sjuka. Vi bestämde träff på torsdag och det lustiga är att jag senare på kvällen springer på henne vid affären. Knasigt sammanträffande!









Kommentarer

Populära inlägg