Brr, kallt

Kylan, regnet och blåsten håller i sig och det här vädret är min kropp inte skapad för. Det känns som om mitt skelett är gjort av kallt stål som kyler ner mig från insidan och händerna är iskalla och de får absolut inte nudda mig, då isar det i hela kroppen av kyla. Många familjer här har flytt till Thailand och det har de gjort helt rätt i.

Sam och jag lämnade barnen på skolan i morse och gick sedan till gymmet. Han åker strax till Kina och kommer hem på torsdag.

Vi väntar på leverans av Mias säng så inatt kan hon återigen få sova i sitt rum och Wilbur får tillbaka sin säng. Med största sannolikhet kommer han inte sova där ändå.. Tror det lille trollet kryper ner i min säng och värmer sin mamma istället. Det är stor chans att det andra trollet också kommer någon gång under morgontimmarna. Han sover numera i sin stora säng så snart kan vi skänka bort hans spjälsäng till bättre behövande. Krävs dock en händig mottagare eftersom halva sängen består av ett plockepinn.


Kommentarer

  1. Här är också kallt o blåsigt med isande regn.
    Kram mamma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg