Mysungar

Inatt hade jag båda våra mylingar i sängen, Wilbur med sina tre snuttar och Dorian med sin anka plus deras traktorer med släp som det fick av sina kusiner igår.  Det var första gången som även Dorian sov hos oss, annars har han alltid velat sova i sin säng. Jag tyckte det bara var mysigt för jag är inte direkt bortskämd med gosestunder av mina barn. Är de vakna så sitter de inte gärna stilla…
Dorian är den som är mest givmild med pussar och kramar, Wilbur kan lite då och då ge en puss på armen, har jag tur får jag en puss på kinden och han ger sällan kramar. Däremot säger han ofta
-Mamma, jag tycker om dig. Då blir jag glad.

Det var lite trångt och lite bökande under natten innan jag fick allt och alla på plats. Barnen sov såklart genom allt detta. Mitt i natten kom en lillmyling krypandes över alla kuddarna till mig, -sova mamma, sa han och kröp upp på mig, la sig som en liten köttbulle och somnade gott. Eh, jaha tänkte jag..

Fantastiskt klokt av mig och Sam att köpa en bred säng så det inte spelar någon roll på vilket håll vi ligger i alla fall.

Nu återstår det bara att se hur vi ska göra när mannen i huset kommer hem och vill ha sin sömn ostörd men upptäcker att det ligger fullt av barn och leksaker i sängen också.. Hihi!



Kommentarer

  1. Jag vill också krypa ner.
    Kram mormor

    SvaraRadera
  2. ....och om några år saknar du dessa stunder!
    GOD JUL önskar jag er alla i Penthouse Johansson!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg