God fortsättning

God morgon!

Jag har sovit helt ok inatt. Bättre än de två sista nätterna på sjukhuset. En skönare säng och jag har fyra stora fluffiga kuddar, tre bakom ryggen och en under benen. Som vanligt glömmer jag det mesta jag ska ha med mig till sängen eller lägger saker för långt bort på sängbordet så att jag inte når det, så jag fick några extra träningspass i form av att gå upp och ner sängen.

Jag har precis avslutat min frukost och påbörjat dagens medicinering. Jag har fått ett Medication Schedule som jag följer och skriver ner när jag tar vad, det är helt omöjligt för mig att komma ihåg vad jag har gjort eller inte. Inte för att det är så mycket medicin mer för att jag har noll koll. Tre olika tabletter, sårtvätt och sårtvål och laxeringsmedel (gasigt värre kan jag meddela och Sam är nog tacksam av att inte vara här nu).

Dagens planering är: duscha, strecha, vila.


God fortsättning!

Kommentarer

Populära inlägg