Dagis

Tjingeling!

Här går det undan i rasande fart. Regn såklart, inget nytt på den fronten. Sam var med och checkade in barnen på skolan innan han åkte till TST på möte. Själv gick jag till gymmet, snabbt hem och hällde i mig protein, gick till affären och köpte Wilburs lunch, för tillfället är det enbart sushi som gäller för grabben.
Direkt vidare till frisören, klar lagom i tid för att handla mat för ikväll, imorgon och på lördag innan det var dags att hämta Dorian på skolan. Vi åt lunch på plazan, jag hade igår lovat honom att få pizza till lunch och barn glömmer inte.

Nu har vi en kortare paus hemma innan Dorian ska gå sin första dag på ett svenskt Ur & Skur Dagis som startar i Discovery Bay idag. Varje torsdag mellan klockan 14-16.30 och de pratar svenska. Ska bli spännande det här!

Imorgon åker jag och Sam på äventyr. Vi ska fira vår bröllopsdag och som vanligt överraskar Sam mig och jag har ingen aning om vart vi ska. Spännande!


Kommentarer

  1. Ha en trevlig bröllopsdag.
    Här är strålande sol och runt 25g varmt.
    Kram till er alla

    SvaraRadera
  2. Jaga nu såg jag ju att det va det ni firar.. Hör av dig när ni är hemma igen😄kram på er // Linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg