Morsdag-firande och fotbllsträning

Kidsen har precis somnat, Sam har landat och sitter nu på bussen hem.

Jag och alla andra mammor var idag inbjudna till skolan för morsdag-firande. Först var jag i Wilburs klass där de sjöng för oss och sedan gav oss fina presenter och en kopp te med kaka till. Jag gick direkt vidare till Dorians klass där även de hade ett litet uppträdande. Båda pojkarna var för härliga och jätteglada över att jag kom!

I eftermiddags var Dorian på sin första riktiga fotbollsträning. Ett lag där bland annat Magnum är med i och idag var Mia och Magnums helper med pojkarna till träningen. Superbra att äntligen ha hittat ett lag åt honom. Han gillar att sparka boll och han har galet mycket energi som han behöver göra av med. Nu ska vi köra detta en eller två gånger i veckan.

Från Wilbur till mig.
<3
Från Dorian till mig.
<3

Från Wilbur till mig.
<3

Nu tar vi helg!

Kommentarer

Populära inlägg