Trääningsvärk! - Sam i Hanoi

Igår var det Labour Day och alla var lediga. Till och med min man var lite ledig, åtminstone ända fram till klockan 14.30 då han åkte till Hanoi, Vietnam.

Mia jobbade och kommer att göra det några helgdagar framöver för att hon fick en extra hemresa av oss till Philippinerna när vi var i Sverige.

Jag gjorde debut på gymmet efter nästan 5 månaders uppehåll. Idag har jag fantastisk skön träningsvärk och det är underbart att vara igång. Lite trist/segt att inte få lyfta tungt men det kommer efter sommaren och jag laddar inför det!

När Sam åkte till Hanoi tog jag och Mia barnen till poolen i Chianti. Jag hade sedan en ansiktsbehandling och när jag var tillbaka släppte jag iväg Mia för att tillsammans med barnen laga middag. Jag gillar att vi har kvällarna för oss själva och det är kul att laga mat tillsammans med barnen -  framförallt när de också gillar maten!

Ikväll ska jag och barnen laga kycklingköttbullar med fransk örtsås.





Precis utanför vårt hus har Management spärrat av ett område och satt upp den här skylten. Jag kan villigt erkänna att jag tycker att ormar är läskiga...

Kommentarer

Populära inlägg