En dag i DB och kvartsamtal

Jaha, så blev jag sittandes alldeles ensam. Barnen sover, Sam är på middag med jobbet och Dennis och Mia har gett sig ut på en löprunda i DB.
Dagen har varit lugn och skön, vädret har varit bättre. Jag och Dennis var på gymmet i morse (han turas om med att träna med oss tjejer i hushållet), efter att vi lämnat Wilbur på skolan gick vi till frisörsalongen och fick Dennis klippt. Frisören frågade honom om jag var hans flickvän, hehe! Den är ju till och med bättre än att få visa leg på systemet, så det där har jag njutit av hela dagen.

Jag har varit på mitt första kvartsamtal i skolan. Idag gällde det Wilbur och de hade bara gott att säga om honom. Han är en iaktagare och tittar först, noga, för att sedan när han känner sig trygg på detaljnivå göra samma sak. Han kommer att vara saknad när han efter sommaren börjar i nästa klass med en ny lärare.

Nu ska jag ladda upp med kokosvatten till löparna som förhoppningsvis kommer tillbaka.

Kommentarer

Populära inlägg