Söndag och Sam till Nepal


I Hong Kong hålls för tillfället Asia Yoga Conference som pågår i flera dagar och där man bland annat kan prova på olika pass. Idag skulle jag tillsammans med min yogainstruktör gå på ett Body Balance pass, tyvärr fick hon förhinder och jag prioriterade då att vara hemma med min man och barn istället för att åka själv.
Samuel åkte i eftermiddag till Nepal. Den här gången ska han inte åka med något inrikesflyg i dimma.Han vill inte riskera förseningar som sist, utan har istället bett sina kollegor flyga ut ur dimman till honom och de andra i Kathmandu. Nu är det dimmsäsong i Nepal, till skillnad från senast han var där och fastnade i den tjocka dimman. Han kommer hem igen på lördag morgon.

Samuel och Wilbur har i förmiddags tittat på Emil i Lönneberga och det har resulterat i att under kvällen har de flesta skålar, grytor och burkar provats på Wilburs huvud. Jag hann i sista stund stoppa honom från att prova gjutjärnsgrytan..

Igår var jag och Sam i Sai Kung town och det skriver jag om imorgon, det blir mest logiskt så.
Nu ska jag sooova. God Natt!

Kommentarer

  1. Vi får väl bevaka flaggstången när Ni kommer hem, annars kanske lillebror blir upphissad!
    Pappa

    SvaraRadera
  2. Ja, det finns nog en risk att han gör det..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg