Sjukstuga och inget partaj för min del

Natten blev inget vidare med Wilbur som var ledsen från och till av smärta i ena örat. Han vaknade på morgonen med feber och sov ända fram till lunch. Sedan vände det tvärt, han blev pigg, glad och tjattrig. Samtidigt började jag känna mig matt, trött och började frysa. Första gången på ett par veckor som jag behövde ta på mig tröja, byxor och sockar. När Mia kom hem från skolan med Dorian kröp jag ner under täcket med alla kläder och ingen ac. Så kallt så kallt.

Jag fick vilat en timma och det kändes bra, imorgon är jag frisk igen.

Tyvärr missade jag Allisons fancy födelsedagskalas och får vänta ett helt år på nästa. 



Kommentarer

  1. Tycker jättesynd om dej p Willie synd att du missade kalaset kram mamma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg